Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~slomek | użytkownik

imię i nazwiskoMaciek S adresWrocław zarejestrowany07.05.2008 @11:57:43 ostatnio na stronie10.05.2011 @15:55:23



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty10 komentarze190 posty na forum4

komputer / sprzęt
Nikon d60 (kit) + Nikkor 35/1.8 + Nikkor AF-S IF ED 55-200 VR + Velbon Sherpa 650R + Raynox dcr-250

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mmagnes    06.05.2009 @18:57:26
Hehe, było mi bardzo ciężko, dwa razy odpisałam i usunęłam wygrywając wewnętrzną walkę o to, czy dać upust emocjom, które rodzą się w kontakcie ze złośliwością, zarozumialstwem i chamstwem, czy milcząc wygrać..Pozdrawiam
~badkid    04.05.2009 @01:51:17
Hipokryzja? Nie zauwazylem.
Wpadlem na Twoj wielce artystyczny profil po twoim komentarzu do DD, w ktorym wysmiewasz czyjas prace w momencie gdy sam robisz gowno.
Tyle w temacie, 'artysto'.
_______
Jesús fue zombie
~mmagnes    03.05.2009 @12:39:55
heh, dokładnie (w temacie badkida i jego rozwijających komentarzy prawdziwego, jedynego, cenionego ARTYSTY)..
~Orbis    25.11.2008 @21:40:43
dzienkujem slicznie
_______
"Spieszmy się sądzić ludzi tak szybko odchodzą
Srebrem słów ich darzmy lub zamilczmy złotem"
Martin Lechowicz
~Wiewior33    25.11.2008 @20:45:21
szczerze to nie ma o czym słyszeć...
najprostszy program jaki kiedykolwiek widziałem do "prymitywnej" obróbki zdjęć.
_______
nie dziękuj po prostu oceń-> http://www.wiewior33.digart.pl
~Wiewior33    25.11.2008 @20:38:52
w takim razie zwracam honor.
dokładnie taka sama ramka jest w photoscape. i to było pierwsze skojarzenie gdy ją ujrzałem. poprawiłem już swój błąd mam nadzieje że mi wybaczysz
_______
nie dziękuj po prostu oceń-> http://www.wiewior33.digart.pl
~x8Alexi8x    25.11.2008 @20:16:52
Nie ma za co
Pozdrawiam
_______
BO MY KIBICE ŚLĄSKA, ZA NAS CAŁA POLSKA, ZA ŚLĄSK, ZA WKS PÓJDZIEMY AŻ PO ŻYCIA KRES !! WKS ! <3 WKS ! <3 WKS ! <3
~konfitura    14.11.2008 @13:47:26
wielkie dzieki, Slomku
Jestem, jestem dosyc duza i jeszcze rosne :d
~Orlenek    07.11.2008 @20:04:28
Dzięki bardzo i pozdrawiam :D
ostatnio edytowane: 2008-11-07 20:05:12
_______
Powracam!
~88grzes    25.10.2008 @17:23:52
Dzieki
Pozdrawiam
_______
POAA!!
~konfitura    18.08.2008 @16:22:23
dzieki, słomku!
pozdrawiam
~x8Alexi8x    15.08.2008 @19:49:00
Nom, ja okolice Wrocławia Trochę w dół :D
_______
BO MY KIBICE ŚLĄSKA, ZA NAS CAŁA POLSKA, ZA ŚLĄSK, ZA WKS PÓJDZIEMY AŻ PO ŻYCIA KRES !! WKS ! <3 WKS ! <3 WKS ! <3
~x8Alexi8x    15.08.2008 @19:44:40
Oooo widzę, że też Wrocław :D
_______
BO MY KIBICE ŚLĄSKA, ZA NAS CAŁA POLSKA, ZA ŚLĄSK, ZA WKS PÓJDZIEMY AŻ PO ŻYCIA KRES !! WKS ! <3 WKS ! <3 WKS ! <3
~x8Alexi8x    15.08.2008 @19:44:16
:D
_______
BO MY KIBICE ŚLĄSKA, ZA NAS CAŁA POLSKA, ZA ŚLĄSK, ZA WKS PÓJDZIEMY AŻ PO ŻYCIA KRES !! WKS ! <3 WKS ! <3 WKS ! <3
~x8Alexi8x    15.08.2008 @13:55:43
Łaaadniutko I Digarty, też fajniutkie :D
Pozdrawiam i zapraszam do siebie czasami :D:D:D
Obserwuję, bo warto
_______
BO MY KIBICE ŚLĄSKA, ZA NAS CAŁA POLSKA, ZA ŚLĄSK, ZA WKS PÓJDZIEMY AŻ PO ŻYCIA KRES !! WKS ! <3 WKS ! <3 WKS ! <3
~konfitura    14.08.2008 @10:45:21

danke szyn
~headless    13.08.2008 @13:40:36
_______
życie jest piękne.
~ObiSan    13.08.2008 @03:28:18
Dzięki
_______
You cannot change your fate, but... I can.
~konfitura    12.08.2008 @09:43:20
zadźwięczę z wdzięcznościa
pozdrawiam poza tym serdecznie
~Themallys    09.08.2008 @09:26:34
dziekuje
_______
nie dziękuj-oceń.
~sheriffek    21.06.2008 @23:55:49
Witam kolegę
~dah14    15.06.2008 @15:35:02
dzieki za odwiedziny

tworzysz obiecującą galerię...
wróce :D
piona
~castor101    30.05.2008 @08:57:33
i ja dziękuję bardzo

pozdrawiam i życzę udanego weekendu!!
_______
modelek szukam... Kalisz i okolice
~akashaaa    29.05.2008 @15:49:21
^^
~bzzzzzz    29.05.2008 @14:00:12
dzieki.
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2016 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt